hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم در رشته تاکسیرانی دانشجو می‌پذیرد

قم|دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم در رشته تاکسیرانی دانشجو می‌پذیرد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ثبت‌نام رشته تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برای نخستین بار از 29 مرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مرتضی عزتی با بیان اهمیت و جایگاه شهر قم در ایران و جهان تشیع، اظهار داشت: شهر قم با پذیرایی سالانه ۲۰ میلیون زائر نیازمند ارائه خدماتی با استانداردهای جهانی در همه حوزه‌های مختلف به‌خصوص حمل‌ و نقل عمومی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم آشنایی و ارتقاء دانش رانندگان تاکسی را به‌عنوان نخستین میزبانان زائران در شهر قم حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: تأثیر رفتار رانندگان تاکسی به‌عنوان نخستین چهره‌ای که توریسم داخلی و خارجی با آن روبه‌رو می‌شود در جذب دوباره توریسم بسیار مؤثر است.

عزتی تصریح کرد: جهت ارتقای دانش و اطلاعات رانندگان تاکسی و ارتقاء فرهنگ حمل‌ و نقل عمومی، سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با همکاری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اقدام به پذیرش دانشجو در رشته تاکسیرانی کرده است.

وی ادامه داد: رانندگان شهر قم به علت ورود توریسم نیازمند تسلط به زبان انگلیسی و عربی در سطح محاوره بوده که در سرفصل درس‌های دانشگاه به این موضوع نیز پرداخته‌شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ثبت‌نام رشته تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برای نخستین بار از ۲۹ مرداد سال جاری خبر داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد